Gå til innhold

tidlig i hodeleie=tidligfødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva er ders erfaringer om dette? Eller er det heilt tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby la seg i hodeleie i uke 33. Jeg håpte på tidlig fødsel. Men i morgen er det termin, og jeg tror nok jeg går over, sukk!

Skrevet

min har lagt i hodeleie siden uke 20, han ligger der enda.

hodet var kommet godt ned i bekkenet alt i uke 30.

førstemann kom 18 dager før termin, og med han var jeg på ul, for han ville ik legge seg ned i bekkenet.

han kom 3 dager etter ul, og var god plass i bekkenet.

så jeg tror det tilfeldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...