Gå til innhold

Er sjaman gamle Kimby? (u/t)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. KIMBY er yngre og har 3 døtre. Hun er i tillegg tilbakestående og eier ikke humor.

 

Sjaman har 2 gutter og 1 jente, er litt eldre og er om ikke annet, litt morsom.

 

Men begge er fra Mo i Rana. Sikkert mye synskhet i grunnen der... ;-)

Skrevet

Kall meg ikke for en jævla ranværing...er det noe jeg ikke vil linkes til er det den byen æsj...

 

nei anonym det stemmer ikke...

Skrevet

SÅ du er ikke gamle Kimby?

Skrevet

nope og det kan nok mange her inne bekrefte om nødvendig haha

Skrevet

Denne sender jeg til moderator!! Tenk å skrive at et menneske som er 3 barns mor er tilbakestående?! I det hele tatt å kalle henne tibakestående? Noen av dere eier ikke folkeskikk og normal oppførsel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...