Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Nei, det tror jeg ikke. KIMBY er yngre og har 3 døtre. Hun er i tillegg tilbakestående og eier ikke humor. Sjaman har 2 gutter og 1 jente, er litt eldre og er om ikke annet, litt morsom. Men begge er fra Mo i Rana. Sikkert mye synskhet i grunnen der... ;-)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Kall meg ikke for en jævla ranværing...er det noe jeg ikke vil linkes til er det den byen æsj... nei anonym det stemmer ikke...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 nope og det kan nok mange her inne bekrefte om nødvendig haha
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Denne sender jeg til moderator!! Tenk å skrive at et menneske som er 3 barns mor er tilbakestående?! I det hele tatt å kalle henne tibakestående? Noen av dere eier ikke folkeskikk og normal oppførsel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå