Gå til innhold

Vær så snill og svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprø!!!!!! Har testet med 7 graviditetstester fra billigtester over to dager nå, og alle får en svaaaaak lyserosa farge.. Er det skyggetest?? Ikm på ca søndag.. Er billigtester til å stole på? Er jo rart at det kommer to streker på alle testene hvis ikke det er noen der inne... Eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strk er en strek:) Men for å være helt sikker ville jeg ha testet med en CB test. De er ihvertfall sikker! Lykke til:)

Skrevet

Ja, de er til å stole på, har aldri vist feil hos meg. Jeg viløe testet igjen på IKM dagen å sett om den er blitt sterkere da. Ikke for å skremme deg, sist egangen jeg var gravid mistet jeg da jeg var 5 uker på vei. Graviditetstesten ble aldri sterkere, og tilslutt ble den berre svakere og svakere, helt til den en dag var helt borte(testen annen hver dag fra IKM dagen). Den dagen den var blitt negativ begynnte jeg å blø.

Tror ikke du skal tenke på det enda. Men dersom den ikke bli rmer positiv etter IKM, så er det kanskje fare for at du mister

Skrevet

Hei! Mest sannsynlig er du jo gravid =) Men, jeg har gjort som deg flere ganger - og testet før ikm dagen - det har resultert i svakt positive tester hvor jeg derpå har fått mensen noen dager etter ikm..Vet hvor fristende det er å teste før ikm, men etter å ha opplevd skuffelsen gang på gang så vil jeg fraråde deg fra å gjøre det (men, krysser absolutt fingrene for at du er gravid nå! =). Grunnen er at det er fremkommet at nesten halvparten av alle befruktninger ender i blødninger - det skjer ofte så tidlig at det "egget" blir skylt ut som en vanlig mens, og dermed så ville man ikke ha visst at man var gravid ett par dager og sluppet følelsen av at man har mistet. Ønsker deg masse lykke til! Du får holde oss oppdatert!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Jeg vet at jeg bør vente, men det er sååååå vanskelig.. Men nå venter jeg til søndag med neste test så håper jeg kan spre et lykkelig budskap :)

Skrevet

Ja, vent til søndag, du! Det er jo veldig stor sjanse for at du får et positivt svar =) Jeg har så utrolig lyst til å teste selv, men er enda 7 dager til ikm, så får smøre meg med tålmodighet - og heller glede meg over at jeg vet at jeg traff el denne gangen (og noen dager før) og at jeg har en sviende smerte i brystene når jeg kommer borti dem - som jeg aldri har hatt før. Så kanskje? Ønsker deg masse lykke til =) Vi har prøvd like lenge, ikke sant? Det er vår tur nå! :0)

Skrevet

gratulerer:) da er nok gravid,for de testene kan du stole på...de slår ut før andre tester for de har en følighet på 25 og cb har en følighet på 50 tror jeg.

Skrevet

Ja, nå er det vår tur!!! 10pp holder!

Jeg har svak pco så dette er ekstra spennende. Tok min første pergokur forrige måned så dette er pausemåneden og har hørt om mange som treffer da... Selv om jeg aldri har funnet eggløsningen min! Lykke til!! Og tvi tvi for oss begge :) Blir spennende å høre om deg!

Skrevet

Krysser alt jeg har!! Er jo litt rart at det skal komme strek på alle testene synes jeg hvis det ikke er noen ting...

Skrevet

Vår tur, ja!!!! Synes alle rundt meg blir gravide på et blunk! Jeg har ikke vært å sjekket meg hos legen så jeg vet ikke om jeg har noen forstyrrelser eller lignende. Men, det skal jeg jammen gjøre når jeg bikker året! Er ganske lei nå! Men, jeg krysser fingrene for oss - dette er vår måned! Gi lyd fra deg når du har testet igjen! Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...