Gå til innhold

FORBASKA kvalme!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 23+5, og den siste uka har kvamen kommet.

Har vært i SUPER form hele svangerskapet, men nå er jeg helt ødelagt. Orker ingenting, hver gang jeg leer meg kjenner jeg det vrenger seg i hele kroppen.

Er det noen som har noen gode råd til hva jeg eventuelt kan spise/drikke?

Jeg orker ikke dette her stort lenger..

Vet jeg ikke burde klage (ennå) for mange har jo hatt det sånn i fler uker.. men jeg orker jo ikke annet enn å sitte rett opp og ned og stirre rett frem.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helenis, dette høres kjent ut!

- eplejuice blandet i farris ( husker det som noe som hjalp veeldig godt)

- Ingefær te

- agurk, ananas,

Forsøk deg frem. På det værste spise jeg nesten ingenting annet enn frukt, myyye agurk, brødskive med gulost eller pizza.

Orket ikke bevege meg, så sambo serverte brødskive og ingefærte når som helst på døgnet.

forsøk å få så mye hvile som mulig! Du blir bare værre av aktivitet! Håper dette går fort over for deg!

Det er et sant helvete mens det holer på!

Skrevet

Jeg var veldig kvalm i nesten fem måneder i sist svangerskap. Denne gangen begynte det nesten likt, men nå fikk jeg anbefalt akupunktur og det hjalp meg veldig godt! Vet det ikke funker for alle og koster en del, men for meg var det virkelig verdt det. Var fin etter en uke.

Ellers var det eplejuice og farris blanding som hjalp meg + tørre kjeks. Med en gang jeg ble sulten ble jeg kvalm...

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...