NyttNick Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Bare jeg som irriterer meg over den nye ketshupflaska som skal stå på hode...? Når det plutselig kommer ketchup så kommer det en stor klatt...
NoDoubt Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hehehehe;D Gubben har sagt det samme. Jeg bruker sjelden ketchup. Viss jeg bruker det så er jeg ute etter en klatt på kanten av tallerken så da betyr det ikke noe om hvordan ketchupen kommer ut;-)
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Har ikke prøvd den ennå jeg. For det første så er den jo dyrere, og for det andre så skjønner jeg ikke hva som er galt med den gamle, den fungerer jo perfekt.
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 hm.. har faktisk ikke tenkt over det, og i hvertfall ikke irritert meg over det..men når du sier det.. jo - det stemmer.. det kommer veldig mye ut med en gang
NyttNick Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Aner ikke hvordan den flaska har havnet hos oss men mistenker at gubben bare måtte prøve den.. Er også fornøyd med de gamle flaskene så blir nok de heretter hos oss... Bare måtte få ut min frustrasjon her jeg sitter med lasagne full av ketchup..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå