kaisamaisa Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Noen andre som sliter med spark i ribbene? Noen tips????? Har også litt smerter nedentil, hva kan det være??? Noen som snakker om modning, men er jo alltid litt skeptisk likevel. Er nå i uke 35. Føler også at fosteret presser seg ut mot magen min, for den er ofte stram, og dette kan vare en stund. Det er selfølgelig gøy å være gravid, men de som aldri har vært det tar jammen feil når de sier at det må være en dans på roser. Det er nemlig ikke bare fryd og gammen. Mange plager kan man ha, og det er ikke behagelig. Før syntes jeg at gravide var så klagete, men det skal jeg aldri mer påstå...det er jammen lov å klage.
Tessa-81 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Thihi....ja, er lov å klage litt. I allefall når man er uke 35:-D Babyen min presser se ofte ut av magen og den står rett ut i alle slags vinkler. Det er ubehagelig. Og når han stikker føttene ut av magen og sikter på navlen, er det direkte vondt, Da må jeg holde igjen og presse foten inn igjen. Stakkars små krabater, de har ikke store plassen å boltre seg på nå. Når det gjelder smerter i underlivet, hvet jeg ikke hva jeg kan si. Har selv de siste dagene fått smerter/stikkninger fra livmoren og nedover. Men nå har jeg termin om bare noen dager og, så det tolker jeg som normalt. Så lenge du ikke blør eller smertene vedvarer, er det nok vevet som forbereder seg til fødsel! Lykke til! Og sparkene er ikke så lett å hindre
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 kjenner meg godt igjen med at magen strammes av og til, det gjør den nok på alle, også skifter den liksom form samtidig:) det kjennes jo ikke særlig deilig ut, men jeg synes i alle fall at det er litt koselig;) ungen min sparker meg ofte opp i ribbeina, noen ganger klarer jeg ikke sitte mens han holder på! men det er liksom ikke så lett å få han ut derfra heller, så jeg må bare strekke ut ryggen min og slippe han til..
kaisamaisa Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Takker for svarene på innlegget mitt, det setter jeg pris på. Er egentlig ganske fantastisk hvordan vi her inne kan hjelpe hverandre.
petrus Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg er 33 uker i dag og er lei nå... den siste tiden er ubehagelig og tung synes jeg.. Akkurat nå "sitter jeg med babyen i fanget" kjennes hvertfall slik ut...magen henger skikkelig i fanget for tiden.. magen er stram nesten hele tiden..å det blir tungt å puste... Klage klage klage... Så jeg gleder meg masse til den lille skatten der inne vil ut.. Er andregangsfødende og hadde det likedan siste gang også... Men nå har vi snart nådd målet jenter...
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg er også der, er i uke 33 og synes det presser og beveger seg hit og dit! Men det er veldig ålreit å kjenne liv. Enkelte ganger må jeg legge meg i vater og la han sprelle fra seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå