Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Er det noen av dere som har blitt spådd FEIL? Har lest at det ho har spådd på mange har stemt, men har ho noengang tatt feil?
WP-TLogPeanut Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Nja.....både og hehe..... Hun hadde halvveis rett , men det gikk liksom ikke helt i oppfyllelse,vil ikke si mere enn det
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Tatt feil her iallefall, men hun er knakendes kjekk alikevel da. Og noe var jo rett. Hehe.
Monajenten Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Sjaman har spådd flere ting på meg, og alt har stemt. Håper hun har rett i det hun har spådd fremover også
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Det skal sies at jeg er svært lite mottakelig for sånt og er sikkelig negativ til alt som har med sånt å gjøre. Ergo har jeg sikkert en mur som er 100 meter høy og 100 meter tykk å forsere for å få sett noe i meg.. Hehe.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Hun har bar spådd meg en gang før og om det er rett eller ikke vet jeg ikke enda.
TurangaLeela Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 tja..jeg spurte om hun kunne se nøklene til samboeren min, hun tok feil av hvor dem lå, men fekk frem jobb, og det var jobb-nøkler på knippe som var viktigst å finne. Så, evner har hun:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Både og :-) Sist hun spådde meg var mot slutten av svangerskapet med mini og da spådde hun jente og 9 juni, fikk gutt 12 juni, men hun har spådd rett på andre ting.
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Har dessverre tatt feil på meg. Sorry Sjaman, men du får en sjanse til hvis du vil )
Gjest Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Intensity....haha du er en av noen harde nøtter her inne... merkelig for kjemien er der ...det bare vil ikke haha
grå :) Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 hun fortalte meg tig om familieforhodlet blandt annet som hun ikke kunne visst om og var ganske så treffsikker. men lurer fortsatt på hva hun ville fortelle mer om, men så langt har jeg ikke kommet til å spørre
Gjest Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Jeg trodde hun hadde spådd feil da jeg fikk e-posten. Jeg forstod ikke helt hva som skulle skje. Jeg gjør det nå. Alt stemte litt godt og det skremmer meg litt tror jeg. Nå har plutselig ting blitt snudd litt på hodet her og jeg vet ikke lenger hva som skjer fremover.
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Sikkert fordi jeg sitter inni et bur som er ugjennomtrenglig for alle mulige strålinger og ting uteifra, he he he. Gir deg gjerne en sjanse til....men feiler du da saksøker jeg deg for alt du har din jævla ranværing, tji hi :oD
Mamma2OO5 Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Veit ikke enda.... Betalte henne 200, men føler egentlig ikke at det var helt verdt det. Men hun er en ålreit dame og hun sa at hun trodde spira ville sitte og det ser slik ut:o) Det var riktig da... Fikk ikke svar på mye av det jeg spurte om dessverre:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå