Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender også en stor takk til sjaman. Hun har hjulpet meg mye.

Skrevet

Sender også en takk, og hååååååååper du har rett =)

Skrevet

tusen takk for at du orker dette"!!! håper du har rett :o)

Skrevet

jeg leter fortsatt etter paraplyer i logoer og skjønner ingen ting. *fnis*

 

 

Skrevet

Tusen takk fra meg også :DDD

Skrevet

Tusen takk skal du ha.

Glømte jo å si at jeg hadde søkt to jobber.

hehe.

Mange takk i gjen og en riktig god kveld til deg.

Skrevet

Jeg kan ikke takke henne for noe enda, hun har ikke "rukket" å hjelpe meg enda :(

 

Men venter på spåsiden :)

 

Stakkar, hun har så mange som spør, kan jo ikke klare alle :)

Skrevet

Tusen takk!:) Gir motivasjon å høre at jeg har sjans til å holde ut i jobben. Har nettopp starta, men synes det er veldig utfordrende!:)

Skrevet

tusen takk,bi spennende å se om du har rett :o)

Skrevet

jeg venter på svar--- håper hun svarer! om du gjør det sjaman:tuusen takk!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...