Monajenten Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Sender også en stor takk til sjaman. Hun har hjulpet meg mye.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Sender også en takk, og hååååååååper du har rett =)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 herre gud ord deling ! hehe. takketråd! mente jeg!
Blue Lady Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 tusen takk for at du orker dette"!!! håper du har rett )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 jeg leter fortsatt etter paraplyer i logoer og skjønner ingen ting. *fnis*
Sebra Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Tusen takk skal du ha. Glømte jo å si at jeg hadde søkt to jobber. hehe. Mange takk i gjen og en riktig god kveld til deg.
♥ DAME Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Jeg kan ikke takke henne for noe enda, hun har ikke "rukket" å hjelpe meg enda Men venter på spåsiden Stakkar, hun har så mange som spør, kan jo ikke klare alle
flypapir Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Tusen takk! Gir motivasjon å høre at jeg har sjans til å holde ut i jobben. Har nettopp starta, men synes det er veldig utfordrende!
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 tusen takk,bi spennende å se om du har rett )
celine`s mamma Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 jeg venter på svar--- håper hun svarer! om du gjør det sjaman:tuusen takk!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå