Gå til innhold

Et spørsmål om bæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kan de ha avføring og det fremdeles er ok? Mia har bæsja hele 4 ganger i dag, uten smerter heldigvis. Helt uten lyd men jo med lukt, og røde øyenbryn hehe. Men selv om de får mme så er vel 4 ganger litt drøyt? Skal jeg tro det er noe gæærnt? Hmm :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camilla bæsjer en gang i uka for tiden hun men før så kunne hun bæsje maaaange ganger om dagen. Men hun har jo alltid fått mm og da er jo det meste normalt har jeg skjønt.

Virker hun pigg og ved sitt normale seg ellers? Du kan jo passe på at hun får i seg nok væske slik at hun ikke blir dehydrert. Ellers så tror jeg nok at alt er ok jeg så lenge allmentilstanden er normal. Er ofte den som kan indikere om noe er galt eller ikke :-)

Skrevet

Joda hun er både frisk og rask, bare bæsjer litt mye. Ikke så mye hver gang da, kanskje det er fordi jeg akkurat har øket grøtporsjonen hennes. Kanskje greit å ha en skikkelig stram badetruse på henne i morra, ellers kommer det sånne små dupper flytende hehehe.

Skrevet

Hei,

Det er jo masse rar mat vi driver og introduserer til disse små om dagen. Kan hende det bare må ut vet du, he he. Vi voksne har jo også noen ganger noen runder innom toalettet. Så hvis det ikke fortsetter flere dager ville jeg nok tatt det helt med ro.

Skrevet

Vi sleit fælt med magen til Sebastian da han begynte med fast føde på ordentlig (ikke bare sånne pittesmå smaksprøver), men han ble veldig treg i magen. Det justerte seg etter en stund, og nå er det litt opp og ned hvor ofte/mye han bæsjer. Har hun fått noe som hun ikke har fått før som kan ha satt i gang magen hennes? Vi fant jo plutselig ut at Hipp sin eple og blåbærmos hadde en laksativ effekt på junior:)

Skrevet

Det hender at Amanda gjør det også, nå etter at hun har begynnt å få mye fast føde. Litt hardt å presse ut alt på en gang tenker jeg... hun sitter ofte og bærsjer når hun spiser! Så det er nok helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...