petit bisou Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Alle snakker om at sæden lever i opptil 96 timer, nyskjerrig på hvor stor sjanse det egentlig er for å bli gravid dersom man kun har sex FØR eggløsning. Noen som VET at de ble gravide på denne måten? Hvor lang tid tok det i såfall?
helinor Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Ja det er helt sant:) Begge gangene da jeg ble gravid hadde jeg sex før eggløsning. Det er best at det finnes sæd der inn fra før når egget kommer;)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Det beste er faktisk å ha sex i forveien av eggløsning. Har man sex 2-1 dag før eggløsning har man større kjanngs for å bli gravid enn dersom man berre har sex på eggløsningsdagen. Grunnen er at egget lever ikke så lenge, å sæden bruker litt tid på komme seg opp, derfor er det ikke sikkert sædcellene rekker å befrukte det for det er ødelagt
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 første gang jeg ble gravid hadde vi sex 5 dager før el.. og spire blei det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå