Gå til innhold

er det greit å la en liten baby.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligge ca 30 min med bæsj i bleia? eller blir de lett såre i rompa på så kort tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke latt en baby ligge med bæsj så lenge om det ikke var helt umulig å få skiftet før.

Skrevet

hmmm... hvorfor la han ligge med bæsj hvis du vet han har gjort det?

Jeg tar det med det samme.))

Skrevet

feks når vi sitter på bussen....

Skrevet

Knøttet ble lett sår av det i hvertfall, derfor pleide jeg å vaske skikkelig og smøre inn med litt sinksalve før vi skulle ut, sånn i tilfelle jeg ikke fikk skiftet bleie raskt.

Skrevet

Må man så må man..men har man en liten baby så bør ikke man måtte..

Skrevet

En liten baby ville jeg nok skiftet på i vogna om jeg visste at jeg måtte sitte på bussen i 30 min til etter at jeg oppdaget at han hadde bæsjet.

Skrevet

går nok helt fint om det går en liten stund før du får skiftet bleie innimellom som f.ks på bussen og etc.

bare det ikke skjer hele tiden så går det nok så fint så:)

Skrevet

Det er ikke alle gangene man har mulighet til å skifte bleie der og da.30 min går bra i nødstilfeller. Men ikke som en vane

Skrevet

Jeg hadde ikke begynt å skifte på bussen! Synes det egentlig er greit om man må, men stakkars de andre passasjerene;o)

Skrevet

PrincessV: Noen av oss er faktisk avhengige av buss og den slags for å komme oss fra a-å...og da er det ikke bare å skifte bleie. Jeg tviler på at mine medpassasjerer hadde satt pris på det i hvertfall.

Skrevet

Princess: når man har baby kan man selvfølgelig ikke reise på bussen en halv time før barnet er minst i førskolealder, det burde jo ALLE vite!! Hvem har et liv, liksom.... *himler med øya*

Skrevet

Nei, ikke til vanlig. Ja, på bussen. Jeg hadde ALDRI begynt å skifte skittbleie på bussen, nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...