rødhette* Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Bare jeg som ikke har hørt noe som helst fra min venn.... Venta og venta på postmannen i dag, men forgjeves. Han hadde ikke engang reklame eller regninger til meg. Håper han dukker opp med spennende pakke til meg imorra!
selfangerkjerringa Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 dakar rödhette.... jeg får sende deg noe koselig istedet davettu Skal inn til byen en tur imorra, kanskje jeg får en snill svensk postmann til å ta med no over grensa?
rødhette* Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Kan jo være det bare er posten som er treg.. Håper min vanlige snille postmann har med pakke fra vennen min imorra *krysse fingra*
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Du skal få pakke så snart jeg får det jeg har bestilt!!!! Venter utålmodig her, håper den kommer snarest! Skal gi beskjed så snart den er på vei til deg!
rødhette* Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Oh, spennende!!!! Da har jeg også hørt fra min venn, og da har alle bekreftet at pakke kommer
mayaya Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 *klem* *huske at man skal sende amerikapakke til den røde hetten*
rødhette* Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Snille alle sammen! Og hemmelige vennen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå