Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kan kynnere vare så lenge, eller er det bare luft tror dere? Håper på mange svar :-) AU!!
kaisamaisa Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Ingenting og være redd for. Jeg sliter med akkuratt det samme, og har tatt det opp meg jordmor. Det kan være barnet som presser seg ut mot magen din. Noen har hard mage i løp av hele svangerskapet, det må være vondt det. Mens andre kjenner ikke til åroblemet. Kan jo være kynnere....men de varer jo ikke så lenge. Når jeg har det slik pleier jeg og bøye meg forover en liten stund, da gir det seg oftest.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har det samme. Mage er stram, og kjennes nesten som en planke, og det kan fort vare et par timer. Har vært sånn de tre siste ukene. Har termin i morgen, men frykter for overtid.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Sukk! Jeg som håpet at et eller annet var på gang :-( Har vert våken sammenhengende en time hver natt de siste 5 nettene pga dette ubehaget (hadde ikke noe av dette før denne uken startet) Er 37+5 nå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå