Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kan kanskje virke en smule hysterisk, men det får så väre :-) Sönnen min på 21 mnd ville i dag klatre på mammas mage da han sto på fanget mitt. Jeg fulgte ikke helt med og plutselig sto han med begge beina godt plantet på toppen av magen (akkurat der babyens hode ligger, hun ligger nemlig med rumpa ned og hodet opp på höyre side!!!!) Dette var veldig ubehagelig og det gjorde litt vondt. Smerten forsvant så fort jeg fikk fjernet gutten fra magen. Jeg har merket bevegelse etter dette! Spörsmålet er; kan storebror ha skadet den lille i magen på noe måte? Pröver jo å väre litt rasjonell også, for dag jeg var på 3 D UL forrige fredag trykket og klemte legen ganske så hardt på magen!! Er 25+4 i dag forresten!
de tre bukkenebruse Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jeg har en sønn på snart 3år, han har mange ganger sagt "nå kommer jeg" å plutselig har han hoppet opp i fanget på magen hehe... jeg tror egentilig ikke det har noe å si pgav at de ligger så trygt inne i magen med fostervann og morkake:) barnet vårt har ikke fått noe skade av det hehe... jeg er 25 uker å 1 dag:)
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 tror du kan ta det helt mero.barnet ligger trykt og godt inni magen og koser seg. Dette er mitt tredje svangerskap og sist gang var vel han som er elst hundre ganger på magen. Det går fint skal du se. Vi har i dag to flotte gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå