Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hvordan er det med sykemelding som er skrevet av lege i utlandet? Godtas denne uten videre her hjemme?? Dersom man får fastlege/gynekolog til og skrive denne er det da ok og dra til utlandet i sykemeldingsperioden (for og få behandling...)?? Jeg/vi skulle egentlig ha eggdonasjon i denne tiden, men det er utsatt til oktober. "Problemet" er da blitt at jeg bruker opp ferien min nå slik at jeg ikke har ferie igjen og bruke når behandlingen skal skje....
line_n & sara Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jobber ikke for nav, men av erfaring tror jeg det lønner seg for deg å sende en skriftlig forespørsel til nav trygd i den kommunen/bydelen du bor i, ta kopi av ditt brev, og ta godt vare på svarbrevet du får! når du ringer bort til nav, så veit man aldri hvem som svarer, og om det stemmer det de sier! selv tapte jeg masse penger på en flytting for et par år siden, siden jeg antok at det noen på aetat fortalte meg over tlf stemte! (noe det ikke gjorde!) får du alle svar skriftlig, har du iallefall noe å vise til, dersom det skulle oppstå noen problemer!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Godt råd:o) Tusen takk skal du ha. Skal sende de en forespørsel i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå