Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 han ringte meg og sa jeg skulle lyve til meg et salg .... jeg driver og selger softwearprodukter som gjør at jeg får provisjonslønn og at han får en viss andel av den lønna jeg får ... jeg ble rett og slett sur fordi det er ikke slik jeg er skapt...at jeg skal lure mennesker....! Tenk på oss selv da når tlf selgere ringer og de lurer på oss noe..vi blir da så forbanna at vi klikker totalt ... Så nå har bestemt meg for og jobbe her bare frem til jeg skal føde (termin ser dere på nicket mitt) og etter det skal jeg finne meg en annen jobb ! Ikke ringer han eller klare og holde tid eller klokkeslett.... så blir veldig usikker på alt det her....useriøst mener nå jeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Huff, ikke lurt å lyve for å selge og sjefen din burde i hvertfall være den første til å mene det. Ingenting er vel mer ødeleggende for en forretning. Det høres ikke særlig seriøst ut.
olla Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Lyve på seg et salg? Han er sjefen din? Nei, her hadde jeg nok funnet meg noe nytt ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå