Gå til innhold

Jeg har nå lagt ut UL-bilde (6+1)


1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Har lagt ut bildet jeg tok da jeg var 6+1 på vei mandag. Bare til å ta en titt for de som er interessert og kanskje skal på UL rundt den tiden selv. Den rundingen er plommesekken og streken ut nedenfor er klumpen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia..

Jeg er ny medlem her :) så lurtet på kor æ finn frem bilder dine??.

sjøl er æ snart 8 uker på vei :D...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lagd deg en brukerprofil kan du klikke på nicket mitt i dette innlegget. Da kommer du til min profil og på høyre side er det et bilde + det står Mine bilder under. Klikk på Mine bilder så kommer du til bildene mine :) Men du må være logget inn for at det skal gå. Da vil nicket mitt være skrevet i oransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har fått UL alt da! Deilig å vite at alt er bra med den lille! :o)

 

Jeg har ikke bestilt legetime engang jeg! =P

Legen min har ferie denne uka, så ringer neste uke jeg..

 

Er i dag 6+5! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg var heldig. Hadde vanlig time hos gynekolog bestilt for lenge siden og gynekologen min tar alltid UL også så da fikk jeg se spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så liten.. vi har termin samme dato, så var ekstra kjekt å se hvor stor min også er ca.. jeg var hos legen min idag og skal på tidlig UL (grunnet tvillinger i fam) snart, får innkalling på mandag, blir kjekt å se!! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe endeli fant æ frem på korsen æ sku gjør dt ;) skal legg ut mine bilder ettervert.. dt var nå en lite søøøttt klum du hadde ;)...

 

Gratulerer sååååå masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...