tinemor82 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Har dere også mensen sjelden da? Greia mi er at etter jeg startet å tempe har jeg nå hatt noen sykluser uten eggløsning, men syklusene er så korte, bare mellom 14-21 dager! Huff, hva er det med denne møkkakroppen. Jeg må bare spørre: Er det noen som har opplevd/opplever det samme? Det blir nok legetimebestilling snart. Prøvd siden januar nå....
sueno Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei:) jeg har nå fått vite at jeg ikke har el men jeg har regelmessig syklus på 28 dager. Prøver nå pergo for å få i gang el har tatt en enkel kur i forrige syklus men fant ikke el med el test, venter på blod prøve svar på om jeg hadde el:) håper:)
tinemor82 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 akkurat. Kjedelige greier med fravær av el. Noen andre som har opplevd korte sykluser uten el og fått vite hva det kommer av? Er det sånn at de med pcos har sjelden el OG sjelden menstruasjon? Eller er de bare uregelmessige? Og dere kloke hoder (vet jeg har lest det men husker ikke)Hvorfor får man mensen når man ikke har el?
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hei! Jeg har PCOS og har mensen kun noen ganger i året, om jeg ikke går på p-piller eller hormoner da ) Men jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning før de sjeldne gangene med mensen. Det kan vel og være blod som har "hopet seg opp". Jeg går på pergo for å få eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå