Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 har en jente på 5 mnd,som absolutt IKKE vil drikke av flaske,hun bare leker med flasketuten,og suger ikke i d hele tatt! gir jeg melken på skei drikker hun d,men kan jo ikke gi ett helt måltid på skei!! (hun drakk av flaske for noen mnd siden,men plutselig var d stopp) jeg skal i bryllup 8 sept,så begynner å få dårlig tid på meg;)) noen som har noen gode tips til meg??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Prøv flere typer smokker.. Prøv tutkopp.. Prøv vanlig kopp..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 hun drikker av vanlig kopp,eller prøver hvertfall,men blir jo såååå mye grising,mesteparten går jo utenfor.... HI
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Prøv tutkopp evt andre smokker.. Lykke til =)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 jeg hadde samme problemet inntil jeg prøvde imsdal flaske med sportstut. Nå flasker han som bare det igjen. Hvert et forsøk i allefall.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 d hørtes kjempe lurt ut,d skal prøves!!! thank u!! men koker du den eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå