Gå til innhold

noen som har noen gode råd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 5 mnd,som absolutt IKKE vil drikke av flaske,hun bare leker med flasketuten,og suger ikke i d hele tatt! gir jeg melken på skei drikker hun d,men kan jo ikke gi ett helt måltid på skei!! (hun drakk av flaske for noen mnd siden,men plutselig var d stopp) jeg skal i bryllup 8 sept,så begynner å få dårlig tid på meg;)) noen som har noen gode tips til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv flere typer smokker..

Prøv tutkopp..

Prøv vanlig kopp..

Skrevet

hun drikker av vanlig kopp,eller prøver hvertfall,men blir jo såååå mye grising,mesteparten går jo utenfor....

 

HI

Skrevet

Prøv tutkopp evt andre smokker..

 

Lykke til =)

Skrevet

jeg hadde samme problemet inntil jeg prøvde imsdal flaske med sportstut.

Nå flasker han som bare det igjen.

Hvert et forsøk i allefall.

Skrevet

d hørtes kjempe lurt ut,d skal prøves!!! thank u!! men koker du den eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...