Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ser så mange fine hjemmesider som dere har laget, og ønsker veldig å lage en selv. men skjønner jo nå at jeg er litt klønete ;P Får det rett og slett ikke til!! Noen som kan gi meg en "opplæring for dummies?!" Hadde jeg satt veldig pris på..
snuppelure 74 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 et sted må man begynne vettu Skjønte ikke mye første gangen, men det er enkelt bare man får det forklart Først går du på www.piczo.com og registrer en side der så roper du nårdu trenger hjelp
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 så snill du er Har faktisk kommet "så langt" at jeg har registrert meg.. hehe.,. men ikke kommet særlig mye lengre da..
snuppelure 74 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 www.aak-amaliegullet.piczo.com www.snuppelure74.piczo.com www.stasjstasj.piczo.com www.stasjstasj2.piczo.com www.stasjstasj3.piczo.com www.stasjstasj-jul.piczo.com www.stasjstasj-diddl.piczo.com www.stasjstasj-olebrumm.piczo.com Her har du alle mine sider jeg har to vanlige og mange hente sider Titt litt å tenk litt på hvordan du vil ha det og bare spør når du lurer (er ikke her hele tiden da ) Kan også sende pm hvis det er noe da
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 tusen takk snuppelure.. tar en kikk på sidene dine jeg. sender pm hvis jeg lurer på noe. =)
snuppelure 74 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Den er grei, bare hyggelig å kunne hjelpe ) Måtte ha en del hjelp i starten jeg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå