Januar 2010 <3 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jenta mi har sovet hele natten helt fra fødselen men plutselig nå våkner hun flere ganger. Kanskje d tyder på hun trenger mer mat? Gir jeg da melk eller grøt, eller velling???? Hun er 3,5 mnd
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg mener å ha lest at om du vil fortsette amminga men barnet trenger mer er det velling/grøt som er tingen, litt synd om hun da finner ut at flaske er lettere enn pupp og ikke vil mer. HVis det har vart lenge så ville jeg gjort det hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Mulig du har økedøgn?? De kan vare i flere dager, helt til din produksjon er tilfredstillende for babyen. Om du gir mme eller grøt da så får du ikke opp produksjonen. Dersom du ikke vil ha opp produksjoen så gi enten grøt eller mme. Ville høre med hs hva som er best for din baby. Individuelt det der som alt annet.
Januar 2010 <3 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 hm...trudde først det var økedag men hun har holdt på i 2 uker nå. så er sikkert att hun trenger mer mat. kan høre med hs
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 To uker er nok litt mye økedøgn. Kanskje kroppen din ikke vil lage mer melk. Hør med hs du, så får du sikkert råd tilpasset din baby. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå