Gå til innhold

Hvordan bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååh jeg blir sprø..noen som kan gi noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA NÅ TENKTE JEG JO MERE PÅ TIPS FOR Å BLI FORTERE GRAVID.Og hvorfor er det slik at ved noen eggløsning blir en gravid mens med andre ikke?

Skrevet

Finn ut når i syklusen du har el, ha sex gjerne 1-2 dager før el. Sædceller svømmer da opp i eggleder og ligger å venter til egget slippes. kan jo leve opptil 5 dager ved optimale forhold.

Hvorfor man ikke blir gravid ved hver eggløsning, vel da har man jo ikke truffet skikkelig. Forholdene har ikke vært optimale?? Vet egentlig ikke, men har mer tro på å ha sex før el

Skrevet

ja vet ikke helt..hadde seg annenhverdag frem til el og samme dagen som el men ble ingen spire denne mnd fordi.

Skrevet

Har lest at mannen bør ikke ha utløsning på tre dager, da er det sterkere svømmere..Og som sagt ha sex før el slik at svømmerene ligger å venter når egget slippes. Hvis man er veldig opphengt i å bli gravid, av erfaring, er det ikke så lett å bli det. Lett og si, men har litt tro pådet

Skrevet

Hei! Grunnen til at man ikke blir gravid selv om man har truffet på de rette dagene (dagene før el og på el dagen) er at det er sinnsykt mye som skal klaffe for at man faktisk blir gravid - det er bare 20% sjanse for å bli gravid hver syklus uansett hvor "treffsikker" man er. Men, selvfølgelig er det jo noen som blir lettere gravid enn andre..Det er nok din tur snart skal du se =)

Skrevet

ja det ha jeg .

* ikke tenk på gravitet.

* ta et par mnder med kun tanke på kjærligheten ikke at tenk om jeg blr gravid nå.

jeg slappa av og tengte ikke på å bli gravid men ble det.

men jeg var skikkelig uheldig å fikk sponanabort i går.

surt men prøver igjen jeg vet du.

Skrevet

takk for svar alle sammen:) Tønnestobias hvordan vet du at det var en spontanarbort og ikke bare vanlig mensen..?Er det mye kraftigere?

Skrevet

Det jeg mener er at vist man mister da man egentlig skal ha mensen første gang etter befrukting, vil det da ikke vere ganske likt en vanlig mensen?

Skrevet

Det stemmer... man merker vanligvis ikke noe forskjell om det er en veldig tidlig spontanabort.

Har dere prøvd lenge uten å lykkes?

Skrevet

eg hadde nett en SA... blødningen begynte som veldig liten og ble sterkere... og smertene ble sterkere... etter en SA blør man nett som en kraftig mens med mensmerte i 4-5 dager... eg fikk beskjed av legen å bare stå p med en gang blødningen ga seg og det var ikkje nødvendig å vente etter en mens... og det er mye letter å bli gravid igjen etter en SA... så vi skal stå på og få det lille nurket vårt...

Skrevet

er i 3pp nå. Oki kanskje likegreit man ikke vet at man mister da... på en måte. Håper jeg kan bli gravid ivertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...