chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hvilken blir anbefalt? Vil ikke ha CB (kryss) og ikke denne gravid/ikke gravid?? Noen forslag til hva jeg bør bestille? Her på apotekene har vi bare QR og jeg vil ikke inn på apoteket mer, da det er en liten plassog faren for å møte kjentfolk er STOR!!! Noen??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Ja men hvilken?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Kan jeg spør hvorfor du ikke vil bruke CB sine? Jeg ville brukt de stavene jeg
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Staver er nok greit så lenge det ikke er (kryss testene) fordi jeg har fått falske positive med de....derfor følest det ikke sikkert nok å ta dem..!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg mener at de stavnene ikke er kryss, de er som en eggløsningstest, bortsett fra at den er positiv enten streken er svak eller sterk
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Okay... ja får se hva en skal bestille. Blir en stund til uansett men greit å høre hvilken erfaringer andre har..=) Har ikke IKM før om 16 dager=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Men hvorfor liker du ikke CB sine??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 Jeg liker ikke CB sine fordi jeg har fått falskt positivt med dem, derfor vil jeg ikke ta dem, for jeg tørr ikke stole på dem!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 når var det, nå for snart en uke siden?? Hvis den ble positiv rundt IKM for så å begynne å blø, så kan det være du var gravid, men mistet, det er helt vanlig. Men nå husker ikke jeg historien helt da
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2007 Det var nå for 4 dager siden, mellom mens og EL... Før forrige mens og før den igjen (på sommerferie) Så jeg fatter egentlig ingenting.... gidder ikke kaste bort penger pådem testene noe mer... får bare være,bestillermeg noen staver og så får vi bare se.. eller så venter jeg og ser om tanta dukker opp!=) Det er de kryss testene jeg ikke vil ta, andre kan hende virker som de skal...=)
Supermamm Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Du kan jo bestille strimler eller staver fra billigetester: )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2007 Ja jeg må til med det, men må sikkert ha staver.. må jeg ikke tisse på glass med strimlene? Er ikke det et ganske lite område en skal tisse på? Eller kankje en bare skal laver å teste denne måneden? Sikkert det greieste... får se når det nærmer seg, El i dag så...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 Du kan ha vert gravid, men mistet, men det er jo ikke sikkert da. Du kan ha produsert nok HCG til at det slo litt ut, men så gikk det galt med en gang, og så begynnte du å blø så snart det var lite HCG. Men det vet man ikke, er berre spekulasjoner
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. august 2007 Ja det er det de ender opp i... spekulasjoner, og det jeg mener er at viss de er så sensible at de slår ut på meget lite så er det bedre å ta noen som skal ha litt mer hcg før de slår ut, eller å ikke ta i det hele tatt..=) Så slipper en å spekulere å undre om den svaaake tynne streken betydde noe=) Såh.... =)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. august 2007 #16 Skrevet 25. august 2007 Sant nok, lureste er vertfall å vent emed å teste til IKM. Lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. august 2007 Takker=) Ja vente til IKM og helst noen dager over så slipperen å teste uansett!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå