Gå til innhold

Jaja.... da var vi igang=)

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen Fredag for en uke siden og ble henvist videre til utredning, å i dag dumpet det et brev nedi postkassen vår=)

Fått time allerede på tirsdag som kommer=)

Endelig altså!!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takker=)

Skrevet

Så bra at det gikk så kjappt

Skrevet

overrasket over det men jaggu=)

Gleder meg=9

Skrevet

Hei snuppa.

Skal si de fikk fart i utredningen.Det er jo supert da. Skal gubben teste svømmerne og eller?

Håper det er el jeg kjenner ja. Sambo er hjemme om ca 1 time. Har vært borte i 2 hele dager, så jeg gleder meg til å se han igjen. Utrolig hvor tomt det er her uten han.

Skrevet

Hehe, ja det merkes nok at de er borte=)

Min er aldri borte annet enn "gutteturer" hehe, jobben has gir ham spillerom til å komme hjem midt på dag også i noen timer=)

Han skal levere inn prøve av sine troll over neste helg, må være garantert at vår fastlege er der so kan jeg hive dem inn før jeg går på jobben..

Ja det gikk veeeeldig fort og det er jeg meget glad for=) Slipper og gruble så lenge da, men dvs at vi har jo sex hele helgen og overhelgen medtanke på EL lørdag... kanskje ikke så lurt å dukke opp der med "svømmere" innvendig?

Usj... sorry details men...

Skrevet

Det gjør vel ingenting. Tror de folka der har sett litt av hvert:-)

Veninna mi var til utredning og hun kom med svømmere innvendig. Gyn sa bare at han så litt rester der inne. Mann må jo bare ha sex ved eggløsning, det skjønner vel de og;-) Kan jo ikke la en slik sjanse gå fra seg. Tross alt en hel mnd til neste mulighet. Stå på du jenta.

Skrevet

Hehe=)

Oksy...bra, da blir det hæla i taket=) Hihi...

Håper liksom at alt er bra men håper nesten at det er noe de kan gjøre alikavel...*sukk*

Vanskelige greier dette, håper det klaffer jeg=)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Blir litt lettere å forholde seg til om mann vet hva det er og om noe kan gjøres med det, enn å få beskjed om at alt er tipp topp. Føler seg så maktesløs når en ikke kan gjøre noe for at det skal klaffe.

Ble litt rotete dette, håper du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener, du skrev vel egentlig akkurat det jeg tenker=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...