Gå til innhold

tømmerstokkben og knakkpølsefingre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg?

Er så lei av disse ødemene..

Sendte misunnelige blikk på de andre gravide som skulle til jordmor i dag. De kunne ha på seg pene, små, sommersko.. og helt uten at det bulte ut over alt.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, du er ikke alene! Men bare tenk på hvilken glede du vil føle når du igjen får føttene inn i de nette skoene da! Det trøster jeg meg med! ;-) Lykke til!

Klem fra Vannballongen

Skrevet

Hihi.. Kjenner meg igjen ja, hvis det kan være til noen trøst... Vi blir nok normale igjen en vakker dag;-)

Skrevet

Ja, satser på det:)

Men akkurat nå kunne jeg ønske noen kunne dra ut proppen i føttene.. :)

.. eventuelt installere en kran..

Skrevet

Hehe.. Gleder meg til sokker og sko igjen!

Begynner å bli lei av å gå med de samme sandalene barbeint til alle antrekk...

Skrevet

Er med i den klubben jeg og. Skikkelig sprengte fingre, Trykker jo på tre knapper i slengen her og må drive å slette å skrive på nytt hele veien. Ser frem til å få kroppen igjen og vannet ut!!

Når jeg går med Croc skoene mine tyter det ut av de hullene på toppen, så når jeg tar føttene ut av dem, har de nydelige små runde klumper i tilegg til den svære klumpen foten er for tiden:-( Ikke "bærre lækkert!".

Skrevet

Hehe, ser det for meg.. Får nesten lyst å kjøpe crocs bare for å teste det ut:)

Skrevet

buhuuuuuu, jeg får ikke på meg et eneste par med sko!!!!!!!!!!:(

har gått med flip-flopps uansett vær i flere uker. Glaaaaaaaad det "bare" er 15 dager til termin!!!!!!!!!!

Skrevet

hahahahahahaha:-D sorry at jeg ler Tessa-81, men du skrev/beskrev det så utrolig morsomt!!!!!!!!!!!:-D fikk meg faktisk i litt godt humør igjen (etter at jeg har sitti og deppa over den stooooore kroppen min!!):)

blir bare litt letta når jeg ser jeg ikke er den eneste med store "kroppsdeler"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...