Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 "En som har et nick jeg kan huske fra Dibs krangleside, eller har vært der inne såpass nylig at jeg kan finne det igjen blant de øverste innleggene". Skikkelig ressurssterkt, anonym, du imponerer.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Nope, jeg tok for meg de taper`ne jeg huska på i farta. Det at du kom sist på lista gjør deg ikke til minst taper... Din TAPER.
supergyda Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 For en skjønn (og helt feil) bruk av apostrof.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå