Gå til innhold

Kanskje jeg får treffe snuppa mi i morgen....


Helgamor

Anbefalte innlegg

Vannet gikk tirsdag kveld.Var akkurat begynt på uke 37 den dagen.Var en tur på føden natt til onsdag, onsdag formiddag og i formiddag, og alt så veldig bra ut. Mistenker at hun har det litt for bra inni der ;o) Har hatt noen omganger med vonde rier, men ikke tettere enn 10 min. mellom. Så det virker ikke akkurat som om hun vil ut i dag - selv om hun gjerne kan få lov til det... Men i morgen blir jeg satt i gang. Da er det ingen bønn. Håper jo at det kommer i gang av seg selv. Fikk vite i dag at det kan ta flere dager fra du blir satt i gang til fødselen er i gang!!! - og det var jeg ikke forberedt på. Men men, får smøre meg med tålmodighet. Nå kan det uansett ikke være lenge til jeg ligger med lillegull i armene. Selv om jeg får en augustbaby håper jeg at jeg får fortsette i septemberklubben :-D Kjenner jo ingen augustmammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å heldiggris:)

Sitter med tårer i øya jeg nå, så misunnelig:)

Lykke til, vi kommer etter.

Tror jeg må snart ha en pause fra bim jeg altså, ellers så blir jeg gal av å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!!! Så spennende:) Blir nesten litt misunnelig jeg! Og du har jo termin bare en dag før meg egentlig.... Blir vel ikke noe lunsjtreff på deg i morgen da regner jeg med. Du må ha masse lykke til! Jeg skal tenke på deg:) Også må du holde oss informert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei, det der er å snike i køen! He he så kos da! Håper alt går fint under fødselen.Ja, da sees vi nok ikke i morgen, men vi skal tenke masse på deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker og tenker... :0) Du blir vel det store samtaleemnet på treffet idag tenker jeg :0) Lykke til enda en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...