Gå til innhold

Mat til barnevakten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ordna med barnevakt til lørdag, ei nabojente som skal sitte hos oss for første gang. Har igrunnen ikke brukt så mye barnevakt til nå....

Husker fra min egen barnevaktkarriere at jeg pleide å kunne finne meg en Grandiosa i frysern og lage når jeg satt barnevakt. Jeg satt MYE barnevakt, mulig det er derfor jeg ikke syns noe særlig om "grandis" i dag...

Hva serverer dere barnevakten?

Alle tips mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, jeg brukte også og få en "grandis" når jeg passa kusinene mine, evnt hjemmelaget pizza. Spør hva hun liker, og finn noe hun lett kan slenge sammen uten no hokuspokus. Og kjøp en brus og en pose popcorn eller noe :o)

Skrevet

De gangene dama til broren min sitter barnevakt, så har jeg alltid noe hjemme som hun kan lage selv. Hun foretrekker det istendenfor at jeg lage noe som hun ikke liker. Dessuten har hun ikke noe imot det heller, for da har hun og sønnen vårt noe å fordrive tiden med og.

Skrevet

P.s: er det første gang hun sitter barnevakt, er det kanskje greit med en pizza.

Skrevet

Eller noe annet ho kan steke/varme seg, det finnes jo tusenvis av ting! Du kan jo høre med henne hva ho foretrekker? Grandis eller pai liksom, eller kanskje lasagne?

Skrevet

Bli enig med barnevakten om tidspunkt og bestill mat hjem på døra til henne. Pizza, kinesisk, hva ho enn liker;)

Skrevet

God råd du har da :-)

Blir en dyr kveld hvis vi må bestille take-away til barnevakten samt betale henne for jobben i tillegg de kronene gubben og jeg kommer til å bruke ute.

Går det stort sett i pizza siden ingen har noe annet å komme med? Eller har dere sjelden barnevakt dere også :-)

Skrevet

Vil si det kommer litt an på hvor sent/tidlig/lenge hun skal være barnevakt. Kommer hun først kl elve om kvelden bør det holde med litt snop og brus. Kommer hun tidlig kan dere jo ha litt mat av noe slag, gryterett, minipizza, lasagne, horn, smørbrød, taco ol. Eller bare brødskive. Hør med henne hva hun liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...