Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kjøpt hennes første sko i dag og de passer i størrelsen. Det er skinnsko som er lette og myke i sålen, skinnet er kanskje litt stivt enda. Hun ble rasende når jeg tok de på og løfter liksom ikke beina nok når hun går med de.. en vanesak eller? Vet ikke om jeg tør sende de med henne i barnehagen i morgen for da kan hun jo slå seg skikkelig ute. Hun har bare hatt robeez tøfler på beina til nå i livet så hun er jo ikke vant med sko men det var veldig så vanskelig det skulle være.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Frøkna her syntes også sko var rart... brukte litt tid på å vende seg til dem!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Men bør jeg la henne ha de i barnehagen allerede? Er redd hu skal slå seg skikkelig,er asfalt rett utenfor der som de også leker på
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Send dem med, og gi forklaring til de i barnehagen om at det er veldig nytt for henne, og at ho ramler. du kan jo be de om å ha et ekstra øye med henne kanskje? Var vanesak her oså,men gikk egentlig ganske fort før ho fant teken på isse tullete skoene;)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Det går seg sikkert til veldig fort, er en vanesak. Gutten min satte seg bare ned når han fikk sko på beina, nekta å stå. Men etter et par dager, når han ble vant med det, så gikk det veldig fint.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Du har ikke kjøpt for mye sko? Jenta vår gikk til fysio pga tidlig fødsel. Fysioen ba oss kjøpe sko med skive såler (slik at man ikke kan vri dem som en kopptue) og helst noen som var litt høye og med knyting.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 myke sko skulle det stå....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Vet ikke om det er vanlig,men vil tro det:) Luke brukte lang tid på å venne seg til sko.Det er jo noe helt nytt som de må lære seg:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Sålen er ganske myk men ikke sånn veldig altså. De er høye og med knyting hele veien. Skulle være veldig bra førstegangssko sa hun.... Merket er pom d api, sier ikke meg mye men skulle visst være lagt i samarbeid med fysioterapeuter og mye annt flott :-) he he, vet ikke om det er sant da men...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Rett vest, neida, men jeg har bare fokus på å føde nå. Alt det andre er bare et eneste kaos enda :-(
PrinsesseVogA Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Har så vondt av deg. Vet ikke hvilke ord jeg skal bruke-men det finnes faktisk kvinner rundt i Norge som bryr seg og tenker på deg!!! Klem iallefall..Var ikke meningen og dra det frem om det var plagsomt.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Neida,ikke plagsomt det, det er jo der hele tiden uansett. Men jeg har lagt alt på hold til babyen er født og litt etter det,orker bare ikke nå. Eneste som er veldig veldig dumt er at Mimmi ikke har sett pappaen sin på lenge og jeg tror hun savner han. Men de to skal jo få treffes snart uansett.
Mamma2OO5 Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 åååååååh det er sant! Rart hva man glemmer, men sånn var sønnen min også. han syntes bare det var så teit å ha på sko he he. Men det ble han fort vant med;o) Vi tok korte økter til å begynne med vi da.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 Hi hi, godt å høre. Mimmi ser ut som en hund med sokker, og hun prøver alt hun kan for å få av de teite skoene.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 På beskrivelsen høres det ut som gode sko du har kjøpt til henne. Hun må sikkert bare venne seg til dem! Syns du er en tøff dame Charlotte. Det er ikke bare bare å gå gjennom samlivsbrudd generelt, og det å oppleve det rett før du skal ha et barn til, ja... har ikke ord! Vil bare ønske deg masse lykke til! Det blir sikkert veldig tøft, men du får masse glede av barna dine også etterhvert som du får litt krefter tilbake. Da blir det lettere og lettere! Det er hans tap, ikkke ditt!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 Det er ikke lenge siden knerten vår også lærte seg å gå med sko. Det kommer seg, bare la henne øve litt av og til, vips så går hun støtt som bare det, med sine nye sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå