RundLurt? Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Hu havne vel på asyle straks ska du sjå!hehehehehehehehehehehehehe...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #27 Skrevet 23. august 2007 Typisk tegn på nord-trønder det:-) å sitte på et asyl....
RundLurt? Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 kLAPP IGJÆN MATLUKA DIN FINTRØNDER ( Its all in the head baby)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #29 Skrevet 24. august 2007 oj oj her det ei dame som er grisemye inne på denne siden ;-) og som selvsagt er den eneste med vettet i behold her inne... HAHA jeg må bare le. Utrolig artig å stikke snuten inn på Krangle og få seg en skikkelig god latter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå