Gå til innhold

Leieavtale bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt til å leie bilstol?

Ser at det koster ca kr. 100,- pr måned å leie bilstol, fordelen med dette er at man får byttet ut bilstolen etter hvert som barnet vokser.

Den siste bilstolen får man beholde.

Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallsmart! Hvor får man leie bilsete, da? Teite meg kjøpte babysete, det kostet 1300, og varer bare til baby er 13 kg.

Skrevet

Hei. her får vi leie hos helsestasjonen,husker ikke pris.

Skrevet

Leier hos et firma som heter Barnestol til leie. Koster ca250kr per kvartal + 700 i depositum. Da får du den siste delen som er sitteputen. Firmaet er godkjent av Trygg Trafikk.

Er veldig fornøyd. Skal ha 2. mann nå og fortsetter leie hos dem.

Skrevet

typen er if kunde, og vi skal leie!

synes det virker som en god deal, og man slipper å kjøpe ny etterhvert som babisen vokser!

Skrevet

Vi leier også hos if. Absolutt å anbefale. Som if-kunde betaler vi 3100 kr. Da får vi de to første setene til låns. Det førte setet vi fikk nå, var helt nytt. Når et sete er for lite, får vi bare tilsendt neste. Det tredje og siste setet beholder vi. Vet at andre forsikringsselskap har liknende ordninger, men vet ikke hvordan disse funker.

Skrevet

Sønnen min er to år og 13 kg... Så det er ikke "bare" det! :) Men vi måtte slutte med babysetet i ettårsalderen. Det er vanlig det.

Dessuten kan du jo selge det. Så sånn sett kan du slippe unna billigere.

Skrevet

...var til Charlie's Angel...

Skrevet

trodde det var billigere jeg faktisk...50kr ca...

svarer det seg noe hvis det er 100 kr i mnd da...kjøper du så har du det nå...får jo bilstoler nye til 800-900kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...