Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Noen som har tenkt til å leie bilstol? Ser at det koster ca kr. 100,- pr måned å leie bilstol, fordelen med dette er at man får byttet ut bilstolen etter hvert som barnet vokser. Den siste bilstolen får man beholde. Hva synes dere??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg skal leie via IF - De stolene er så 110% trygge og er tilpasset barnet =) Sparer jo litt da=)
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Vi leier via IF vi også! :-) http://www.if-sikkerhet.no/butikkno/ Link til bilstolene.
Baby nr3 ombord Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Det hadde jeg ikke tort, å leie. Veit aldri hvor gammelt setet er og bilseter skal i bunn og grunn ikke lånes/leies har jeg hørt av min mor som selger bilstoler. Men er jo et seriøst firma IF da, så er jo sikkert trygt. Men koster jo ikke mye å kjøpe et nytt bil sete, setet som er kåret til best i test koster rundt ei 1400.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Vi har hatt gjennom Gjensidige, men anbefaler det ikke. De har bare en type sete og det passer ikke nødvendigvis i din bil. Jeeg vilhller anbefale å kjøpe i en babybutikk hvor de kan hjelpe å finne riktig sete for ditt barn og som passer i din bil.
Miamamma Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Vi har leid gjennom Gjensidige og vært fornøyd med det, omtrent samme "dealen" som for If. Disse stolene er sjekket av HTS (som også lager setene), slik at de skal være i godkjent stand, dvs. enten helt nye eller gjenbruk av seter som har blitt SIKKERHETSKLARERTE. Bare så det er sagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå