Gjest Sekretøsa Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Off, er så i tvil. Søstra til sambo (ikke barnefar) tilbyde seg i stad og være barnevakt i helga. Hun sier stadig at det BARE er og si fra, hun passer mer enn gjerne! MEN så er det nå sånn da, at snuppa er hos faren sin annenhver helg, og jeg har ikke behov for barnevakt nå i helga, annet enn at jeg gjerne skulle hatt litt fred og ro her hjemme, og kanskje sove litt.. Lillebror er strax rundt hjørnet, og jeg har slitt med nattesøvn LENGE... så det frister litt og si at de godt kan ha henne fra lørdag til søndag.....men så var det samvittigheten til mor da....
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Kjære meg Si JA du! Så får du hvilt deg. Og snuppa får det sikkert skøy, å så vil du være en mere uthvilt mamma når hun kommer hjem. Er jo bare snakk om en natt. )
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hehe, jo, jeg burde vel det.. men, atte, fordi, emme... ååå, hater og ha barnevakt når jeg ikke trenger det til noe!! Hehe ) Hadde barnevakt når jeg kom hjem fra sykehuset for noen uker siden, for da hadde jeg IKKE sovet, hun hadde storkosa seg, men jeg satt her og hadde dårlig samvittighet da...*dumme meg*
*Rutletutt* Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Takk ja til barnevakten du - ikke noe å ha dårlig samvittighet for det:o)
Mulle :) Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Takk ja til barnevakt du. Om det er fra lørdag til søndag eller hele helgen. Så får du slappet av litt og fått litt tid med bare samboeren din.. Godt av det og vettu
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Ha barnevakt med god samvittighet!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Hvis datteren din trives med "tanta" si, så hvorfor ikke? Det er viktig å slappe av litt før en fødsel vet du!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 synest du skal takke ja til barnevakta jeg med GOD samvittighet ... snuppa di ønsker seg helt sikkert en utvilt og oppegående mamme :-)) så ha ingen dårlig samvittiget ...koooooooooooooos deg =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå