Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Nå har han skreket og sutret siden vi kom hjem fra treff i går. I natt har jeg sovet i 1 time til sammen, fordi pappa tok ham litt i morges. I dag har han bare skreket og nå ser jeg også at han til og med har annerledes farge på bæsjen, annen lukt og han er snørrete.. Håper inderlig at dette er tenner, og at de kommer snart! - Noen som har trøst, tips eller råd? Hilsen desperat mor!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Uffda, to dårlige babyer etter treffet? Enten er det virus som flyr rundt, ellers så er det to små som har tannebisser som klør i gommene. Håper uansett at det gir seg snart og at han også blir den glade gutten din igjen. Jeg har dessverre ikke så mange tips, tenner har vi ikke vært borti her i gården. Ta tempen og gi Paracet dersom den er høy kanskje. Lykke til, håper dere går en bedre natt i møte!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Uff, dette hørtes slitsomt ut både for deg og for lillegutt. Håper det er tenner som kommer og at de kommer så snart som mulig! Har ikke så mange gode råd, men en god trøsteklem til dere :-)
smurfen :o) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Du får masse trøsteklemmer fra meg!!!!! Vet ikke om jeg har så mange tips. Tennene til Adrian plager han ikke så fælt og når det gjør det, så bruker jeg dentonox. Den bruker jeg først når han har skreket en stund, for da tar han lettere smokken. Når han først er rolig nok til å ta smokken, så går det oftes greit. Vet det er noen som gir paracet, hvis plagene/smertene er så store at han ikke roer seg eller at h*n har feber. Håper det kun er tennene som plager han og at han ikke er blitt syk. Sender deg masse varme tanker og klemmer og håper du får en bedre natt i natt!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hei, Ja det kan jo være at han har fått noe virus eller noe. Eller tennene... Har ikke noen gode tips jeg heller enn at en får trøste seg med at det mest sannsynlig går over. Ring HS og spør om dette er normalt eller bør sjekkes... De vet det sikkert.
Millapril Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Huff, dette hørtes slitosomt ut. Kan jo være tenner som plager han, stakkars liten. Du får trøste han det du kan og håpe det går over fort. Det er tungt mens det står på og man kan bli fortvilet for man vi jo bare at de skal ha det bra disse små. Trøsteklem fra oss til dere, og håper på snarlig bedring!
Solstråle72 Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Uff stakkars lille Matteo! Jeg har heller ingen gode råd til deg, desverre. Men har selvsagt mange trøsteklemmer!! Håper det bedrer seg og at gutten blir fort frisk og rask igjen.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Hvordan er formen til Matteo i dag? Håper dere har hatt en rolig natt ?
Tussi og Maja Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Huff da. Høres ille ut! Vi har hatt det litt roligere natt enn sist natt, men hun er fremdelses ikke i form. Hadde mer feber i går kveld, så vi ga henne en paracet til for å sove på. Er litt usikker på om det er tenner. Kan ikke se at hun klør noe mer enn vanlig... Kanskje det er et virus? Men jeg kan ikke huske at Matteo og Maja var så nære hverandre... Men virus kan vel hoppe over bordet også:-) Maja er i hvert fall på bedringens vei, så jeg håper Matteo er det snart også! Har ikke så mange tips.. Vi bare brukte mye tid på å kose i senga, prøvde å få henne til å slappe av. Men det er ikke enkelt.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå