Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 sønnen min er straks 13mnd og han spiser så lite, bare han ser det er mat er det hyling og slossing vær gang... ser også at han er blitt tynnere... noen med samme problem eller forslag til hva man kan gøre
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Har samme problemer innimellom her. Jeg har lært meg å ikke stresse med det, tilbyr mat, vil hun ikke ha så fjerner jeg det umiddelbart. Lar henne spise selv og lar være å se på henne imens hun spiser. Så lenge sønnen din ikke har noen allergier osv bør det ikke være noe i veien for at du prøver det samme. Vært til lege?
Mirakeljenta08 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 samme her. han er snart 14 mnd å har aldri vært glad i mat. vil ikke ha biter, ikek brøf, ikke frukt. grøt og 6mnd middagsglass går greit. han kan tygge for pmme frites å alt det han ikek skal ha går ned på høykant han gidder bare ikke., blir så frustrert over dette. holdt på nå siden han var 7mnd. sies at hver gang han får tenenr så blir han slik kan hende det er grunnen for når han ikke holde rpå med tenenr spiser han bra. men har vektøkning og e raktiv men hadde håpa å slippe alt det sølet for han spytter ut å må ha leker rundt seg. hvor mye spiser deres som ikke e rglad i mat? trodde virklig jeg var alene med gutt som hater mat håper det reetter seg men gidder ikek å stresse med det lenger spiser vel når han er sulten. har vært til lege mange ganger ingen ting galt finner de huff godt vi e rflere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå