Gå til innhold

noen med lite eller ingen symptomer?


Endelig_mamma<3

Anbefalte innlegg

jeg er 4+6 uker på vei og har egentlig ikke noe symptomer.. kjenner litt svake tak i magen i ny og ne.. er det fler eller kan det være tegn på at det ikke er noe liv lengre, mistet for 5 mnd siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har heller ikke mange symptomer, og føler meg ikke veldig gravid. Jeg er 5+6 i dag. Bare sånn for å berolige meg selv tok jeg en ny test i dag - fortsatt gravid :-) Men, egentlig kanskje penger rett ut av vinduet. For skulle det være f.eks en MA vil jo hcg fortsette å være i kroppen. Tror det er mange med få symptomer som bekymrer seg unødig, men det er jo ikke så lett å la være. Spesielt er det sikkert når en har mistet tidligere. Men, er det sånn at du har hatt symptomer som er blitt borte? "Takene" du kjenner i magen i ny og ne, trenger ikke være tegn på at det ikke er liv lenger. Heller tvert i mot. Jeg hadde også dager hvor jeg fikk stikninger og vondt på den ene siden av magen. Leste et sted at dette var vanlig helt i starten. Husker ikke forklaringen.

Jeg prøver heller å nyte tiden mest mulig. Kvalme, mensmurringer og ømme bryster er jo ikke veldig mye å trakte etter, og det er helt naturlig å ikke ha masse symptomer og plager. Håper det går bra med deg, og at den lille spiren klamrer seg fast i 9 mdr. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to uten særlig symptomer! Jeg hadde heller ingen symptomer de første ukene, og følte meg ikke gravid. Husker jeg ønsket å bli kvalm istedet... Meeen... kvalmen, hyppige dobesøk og matsuget kom rundt uke 6-7... Om dere kommer dere igjennom uten alt det der er der bare heldige :o)

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:)

var hos legen å tok en test idag og den var også positiv.. da jeg mistet forrje gang hadde jeg masssse symptomer hele tiden, men så en dag fikk jeg brunlig utflod, så fikk jeg litt vondt i magen, så kom det litt blod (bare når jeg tørket), så det var ikke noe veldig vondt, gikk sånn i nesten to uker,men jeg var inn og ut hos legen.. kvalmen og de ømme puppene var der... men nå har jeg ikke hatt noen symptomer.. bare litt ubehag i magen....

 

lykke til, til dg også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner deg godt jeg! Uff, vi bekymrer oss fælt.. Det gjør vi alle tror jeg! Rart at vi er så knytt til den lille som vokser i magen allerede den dagen vi tar testen :o) Vi må bare krysse fingrene om at alt skal gå bra! Og skulle vi være uheldig og miste, så var det vel en grunn til det.. Men vi får prøve å glede oss mest mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ennå en med lite symptomer, er 8 uker i dag. Var på tidlig UL i går å så den lille og et hjerte som slo fikk besjed om å bare være glad for lite symptomer. Lykke til vi blir nok mamma i april vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vær bekymret! Det at alle gravide blir kvalme etc. stemmer slett ikke for alle. :-) Jeg er i uke 7, merker ingenting. Slik var det da jeg gikk med førstemann også. Ingen plager annet enn tett nese i 9 mnd! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...