Gå til innhold

Jeg kan ikke fatte at...


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen sier en nyfødt baby er en ekstremt stor utgiftspost den første tiden?

Hvordan kan det stemme?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi mange ikke har noen de kan arve klær og alt utstyr fra og da blir det DYRT!

Skrevet

Eh, du trenger vel ikke være så hissig!

Jeg arver heller ingenting, ikke så mye som en sokk, men når alt er kjøpt inn, så kan jo ikke en baby være en stor MÅNEDLIG utgift?

Skrevet

Er enig med den HI- eneste som KAN koste litt er bleier og evt MME, hvis man ikke har nok melk i brystene:)

 

En nyfødt krever jo ikke akkuratt de dyreste lekene :) Tror de stort sett er fornøyde når de er mette i magen og tørr i rumpa:D

Skrevet

Bleier, klær og mme er jo greit. Men lille kryp trenger jo mer: Bilstol, seng og vogn er vel nødvendig?!

Skrevet

Det er jo sånn man kjøper én gang... håper ikke ditt barn får ny bilstol, seng og vogn en gang i måneden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...