Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 noen sier en nyfødt baby er en ekstremt stor utgiftspost den første tiden? Hvordan kan det stemme?
Gkm1 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Sikkert fordi mange ikke har noen de kan arve klær og alt utstyr fra og da blir det DYRT!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Eh, du trenger vel ikke være så hissig! Jeg arver heller ingenting, ikke så mye som en sokk, men når alt er kjøpt inn, så kan jo ikke en baby være en stor MÅNEDLIG utgift?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Er enig med den HI- eneste som KAN koste litt er bleier og evt MME, hvis man ikke har nok melk i brystene:) En nyfødt krever jo ikke akkuratt de dyreste lekene Tror de stort sett er fornøyde når de er mette i magen og tørr i rumpa:D
Krolla og Theodor Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Bleier, klær og mme er jo greit. Men lille kryp trenger jo mer: Bilstol, seng og vogn er vel nødvendig?!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Det er jo sånn man kjøper én gang... håper ikke ditt barn får ny bilstol, seng og vogn en gang i måneden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå