mamma og godguttene Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Sitter å lurer på hva jeg skal lage til middag, vil helst slippe å på butikken, men har ikke så mye å velge mellom her da. Noen som har noen gode forslag til bruk av kyllingfilet ?
petite fleur Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Kyllingfilet med potetbåter, mais og aioli/rømme K.filet med pasta, stekte grønnsaker, pesto og teriaky K.filet med bacon, fløte, pasta og broccoli K.filet med tzatziki, gresk salat og pita
Moyra Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 kyllingfilet fylt med pesto og parmesan og surret inn i bacon med ris med balsamicosaus.. NAM!!! beste jeg vet
Marianne87 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 skjær det opp, kjøp sånn baligryte og ha det i og ris og grønnsaker/salat evt loff/hvitløksbaguetter ved siden av;) kjempegodt
Bea har snart 4 barn? Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Steik dei i ovnen med salt chips og ost over.... 180 grader i 45 min....Dei blir så saftige inne i ovnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha ris og grønnsaker til pluss en saus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå