PopUp Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Er meldt ganske varmt på søndag, og det ser ikke ut som om dåpskjolen er av det mest pustende slaget... Skal jo bare ha den på i kirken, men det blir jo brått et par timer det...
snartmammapåny Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hadde body og strømpebukse under. er det veldig varmt så holder nok en body i massevis.
Monajenten Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Vi hadde bare på hvit body og en hvit enkel bukse. Kan jo evt. ha en tynn strømpebukse hvis det skal bli veldig varmt.
Kamomille Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 ullbody og hvit body til vinterbarn kortermet hvis body og blondtruse til sommerbarn
Nickoline med 2 jenter Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Hadde dere skift til barna til selskapet etter dåpen? Eller lå de bare i bodyen og strømpebuksa som var under dåpskjolen?
PopUp Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Vi drar hjemom og tar på henne en kjole før selskapet begynner )
Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Dåp 4 juli - hadde kunn kortermet body og så husker jeg ikke men tror hun hadde på strömpebukse ... men mulig det bare var sokker (var i 04 dette)
Trine & co Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Vi hadde dåp for lillegutt i fjor den 20 august, og den dagen var det og veeldig varmt. Vår dåpskjole er arvestykke etter min mormor med underkjole i blått/rosa og en overkjole over, denne er riktignok ganske tynn, men det blir ganske varmt for det. Vi hadde derfor bare en kortermet hvit body og sokker under. Man skal jo og få passet på å tatt bilder av dåpsbarnet med faddere o.l., så det blir jo ikke bare i krken de har den på ofte.... Og hvis det er spådd like varmt som i dag og i går, ville jeg definitivt ikke hatt på mer, du kan jo passe på at sokkene er blå/rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå