Gå til innhold

hjelp!utdrikkningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å arrangere utdrikkningslag, hvor mye kan jeg forvente at folk er villige til å betale? legger opp til en helldagspakke med aktiviteter og måltider alle kan være med på! noen som har noe meninger/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på utdrinkningslag i juli, da bet.vi 5-600 kr.hver i en "pott" på forhånd.Så bet.vi for egen drikke og mat utover kvelden...

Det var også et heldagsopplegg :o) vi var rundt 10 stk.

Skrevet

ååå. 1000 takk for svar!

noen fler med erfaring?

Skrevet

var i utdrikkningslag å da bet vi 1500 hver på forhånd, brukte ikke noe selv bortsett fra drinker på byen på kvelden..

Skrevet

Trur nok det varierer veldig på kor mykje folk er villige til å betale for å vera med på slikt lag.

Eg arrangerte sjølv utdrikningslag for eit par år sidan - og fekk eit kjempebra tilbud med aktivitetar + mat for ca 500 kr totalt. Einaste ein då måtte betale sjølv var drikke...

Men denne planen måtte eg bare droppe fordi eit par stk ikkje var villige til å vera med på å betale - dei syntes det blei for dyrt.

Avtalen blei derfor at alle betalte for seg sjølv heile dagen (og sjølvsagt sin del av pris for bruden)...

Det blei masse styr med penger osv osv - og me endte opp med at det faktisk blei dyrare enn min opprinnelige plan, sjølv om me ikkje hadde aktivitetane...

Har i alle fall lært litt om planlegging til neste gong det kanskje er aktuellt...

Sjølv ville eg vera villig til å betale meir enn 500 kr for opplegg for ein heil dag..

Skrevet

minst 1500kr vil jeg si! man skal jo gjøre aktiviteter som spa,fjordrafting eller no annet kult, og middag,drikke etc.. da går pengene fort gitt!!

var med i ett i år,da betale vi 2500kr for en dag, da var ikke drikke under middag inkl.

Skrevet

Hvis du er ute i god tid, er det ikke noe problem å la noen delta på alle aktiviteter og noen ikke. I forhold til spa er det for eksempel flere steder man kan komme og bade sammen og at det er kun de som skal ha behandling som betaler for dette.

Jeg arrangerte et for noen år siden hvor vi lant annet kjørte hjulbob. det var ikke alle som kunne være med på det, men alle hadde det gøy med filming, billedtaking osv.

Jeg synes 1500 kroner høres veldig mye ut. Min erfaring er at mange da ikke har anledning til å komme da (hvis man er et par som begge skal i utdrikkingslagene vil jo utgiftene i forbindelse med bryllupet fort komme på over 5000 tilsammen med reise og gave). Jeg har heldigvis aldri måtte bry meg om prisen selv, men med tanke på at jeg neste år skal i tre bryllup og både samboer og jeg skal i to utdrikkingslag hver (hvis det ikke kresjer da...), ser jeg jo at det ikke går hvis prisen blir altfor høy, og det er veldig kjedelig å måtte velge... Så hvis poenget er at man skal få med mange av brudens venner, ville ikke jeg ha satset så altfor høyt.

Det er dessuten de mer kreative (og ikke de dyreste) utdrkkingslagene man husker best i ettertid =)

Skrevet

Det lureste du gjør er å sette opp et budsjett.Finne ut hvor mye ting vil koste og hva du kan spare på.. Husk! Det trenger ikke være så dyrt for at det skal være artigt:p

Jeg hadde det kjempe artig og det var ikke snakk om mye penger på det de holdt for meg:p

Skrevet

De jeg har vært på har ligget rundt 500-600 kr. Synes det er nok i og med at det koster å reise til bryllup, utdrikkkingslag og i tillegg gave, så blir det ganske dyrt,,,blir det for dyrt ender det kasnje med at få blir med.

Det finns jo maange artige akriviteter som ikke trenger koste så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...