Monajenten Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Virker som om det omtrent ikke er noen her :-/
FuriLaks Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Hehe, HEI! Nei, jeg drikker øl=) MMMmmmmMMmmMMMMM
Monajenten Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 ÅÅ det hørtes godt ut. Men jeg er syk, så tror jeg skal droppe ølen:-s *tusler til kjøleskapet og tar meg et glass appelsinjuice*
FuriLaks Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Du var kjapp! Takar liten, syk og greier. God bedring da! Kan godt ta en slurk for deg altså
Monajenten Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Ja, gjør det;) Ikke gøy å være syk nei, har feber og tett nese, vond hals, vondt hode ++++++ :-( Så skal jeg operere om en uke og MÅ være frisk til da *sukk* :-(
FuriLaks Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Gi det et par dager så skal du se at du blir frisk igjen:) Ihvertfall til operasjonen. Hva slags operasjon, kan jeg spørre om det? Den ølen gikk rett ned den, gitt. Er såå godt! Synd at ikke lettøl er like godt, faktisk ikke i det hele tatt. Blir fort litt snurri *kniis* Kjøpte 2 da, en til kjæresten også, men han er på trening.. *luske bort til kjøleskapet og lukte på den*
Monajenten Skrevet 23. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2007 Hehehe "kjære jeg drakk visst ølen din også"......... Bukplastikk:-o *skummelt* Lettøl er ikke godt, nei. Drakk alkoholfri da jeg var gravid, det var liksom det nærmeste jeg kom da, men nå er det pyton;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Jeg er her altså!!! Ikke middag i huset her i dag, skal grille med naboene litt seinere...
FuriLaks Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Oioi. Så skummelt. Og spennende! Gleder deg vel til resultatet da?! Er det noe du får dekt eller koster det masse penger? Ølen til kjæresten er herved åpnet. Hihi. Han trenger ikke få vite at den var til han engang;)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Tror det . Jeg er nettopp ferdig. På krangle er det stille som i graven, så der er det i allefall middagstid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå