intzela Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jeg og typen min har bestemt oss for å baby, har prøvd i ca 6 mnd nå men skjer ingenting.... =( er det noen som har ett tips for å bli lettere gravid eller??
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 skulle jeg og gjerne hatt svar på finnes jo noen div kjerring råd osv, som hostesaft, en pregesteron krem og masse... mange bruker pute under rumpa etter sex, noen holder bena høyt, ligge rolig i 30 min etter sex, spise sundt og ta vitamina,, jeg har vertfall tenkt og prøve ut dette. samtidi tar mannen min zink som kan ha en posetiv effekt på spermier, og teste for eggløsning er også en ide, da vet du når du har egg løsning.
intzela Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 hehe ja jeg har prøvd alt dette. jeg er i tillegg veldig flink til å regne ut når jeg skal ha eggløsning jeg da=)
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 da vet ikke jeg, er nok ikke lett dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå