Gå til innhold

har så vondt i den ene puppen. HJELP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at det gjør vondt i den ene puppen min, men den er ikke hard, eller har noen klumper i seg. Men når jeg tar på den gjør det likevel vondt. (er liksom øm)

Har ikke vondt når jeg ammer. Synes det er godt, for kjenner jo at det er litt spreng etter noen timer siden sist, og det hjelper når jeg ammer. Denne vondten er ikke spreng. Ammer hver 3 time, men bytter pupp. Så det går 6 timer mellom på hver pupp. Bruker bare en pupp til hvert måltid. Bør jeg pumpe det andre brystet i tilegg? Kan det være det som gjør at det er vondt?

Når jeg tar på den andre, så gjør det ikke vondt, men de føles likedane ute. Myke..

Ikke noe vond uten at jeg tar på den.. Hva kan dette være?

Har masse melk, og prøver ofte å gi fra den vonde siden for å se om det hjelper. Har hatt en del harde partier, men ingen klumper.

Skjønner ikke helt dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender av og til at melken hoper seg litt opp, og at alt ikke kommer seg ut under amming. Da kan det gjøre litt vondt... Jeg syns det kjennes ut som et blåmerke uten merke liksom... Har du prøvd å ta deg en god _varm_ dusj, massert med flat hånd nedover mot brystvorten og så pumpet/melket det vonde brystet helt tomt? Det skal føles bedre med en gang.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...