Niem og Patrick Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kikket litt på Trygg Trafikk ang sikkerhetsnett over bag i bil. Jeg har aldri tenkt tanken en gang, men leser nå og da om folk som har planer om å bruke dette. Ta en kikk på denne siden først hvertfall. http://www.tryggtrafikk.no/Norsk/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2828 Det er aldeles ikke meningen å legge meg opp i hva andre foreldre velger, men ville bare vise dette..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Nei det er grusomt.... eg har alltid vært i mot det tenkte meg ka som skjer om en kræsjer og barnet ikkje er festet men ligger løst nedi bagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå