Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg har ei vennine som lurer på det, hun er kvalm og har mens smerter. Forandrer syklusen seg med pergotimen? Hun skulle ha hatt el igår, så hun mener at hun ikke kan være gravid så tidlig. Kan kvalmen komme av pergotimen, men hva med smerten da? Åh jeg som skulle søke om den...æsj vil jo ikke bli kvalm
sueno Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jeg har hatt en enkel pergo kur ble ikke kvalm men fikk mens smerter ømme bryst som om jeg skulle vært gravid, det er en del som får bivirkninger og en del får ikke noe, du kan lese om pergotime på www.felleskatalogen.no lykketil:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Når kommer el da? Kommer den som vanlig, det sto ikke noe om det på felleskatalogen
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Det er ikke alle som får bivirkninger av pergotime. Jeg har nå tatt 4 av 5 tabletter og har ikke merka noen bivirkninger. Ikke annet enn at jeg har litt kort lunte om dagen. Jeg fikk beskjed om at EL kunne komme fra 4-10 dager etter siste tablett var tatt. Kvalmen og smerten kan godt være et tegn på at EL er underveis for noen merker EL veldig godt når de har gått på pergo, eller rett å slett bivirkning. Lykke til til både deg og venninnen din!
Gullblomst Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Dette høres ut som klassiske bivirkninger av pergoen. Ikke alle får bivirkninger, men selv fikk jeg disse; kvalm, svimmel, kjenner en skikkelig romstering i eggstokkene (ligner menssmerter) og ømme pupper (det har jeg aldri). Jeg er på min 4.pergokur og er ikke blitt gravid enda.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg fikk ikke plager, men det er mange som gjør det. Eggløsningen kan blir forsjøvet ja. hadde jeg vert henne hadde jeg fprtsett å ha sex en stund til, kjedelig hvis man ikke treffer EL når man går på pergo
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg var ferdig med første pergo-kur forrige uke. Merket at jeg var litt småkvalm på kveldstid og bittelitt svimmel, men ikke så at det var særlig ubehagelig
Lillegull og spiren Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 jeg gikk på min første dobble pergokur forige mnd,men merket ingen ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå