Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jeg fikk vognen i går til vår stooore glede.. måtte jo selvsagt prøve litt da og har kjøpt et lammeskinn men syntes d var litt stort (har kjøpt kombivogn med softbag) og med dyne over ble d liksom så tettpakket - ettersom jeg har termin om en mnd så følte jeg d var sånn overmye nedi vognen.. at d blir for varmt liksom.. kan noen rådføre meg litt? dyne og madrass i september eller saueskinn og teppe? da tenker jeg at tempen er rundt en 15 grader kanskje...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 sikkert under 15 grader... 10 kanskje... er jo bergen..
*guttemamma* Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Sauskinnet kan du jo bruke sommer som vinter, det regulerer varmen. Så jeg ville ha valgt det uansett, og sett ann på været hva man kan ha over når du skal ut å trø.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 fornuftig syntes dessuten at skinnet er så deilig og mykt... men tror eg har kjøpt litt stort skinn så må nok til å kjøpe et til ja...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 saueslkinn! uansett. og så teppe eller dyne etter behov... bare kos og lunt med litt "mye" saueskinn i starten (til det blir dårlig plass...)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 så kanskje eg ska ha d som er litt stort?? det gikk liksom opp på sidene i bagen men har jo en klut der med hodet slik at ikke blir sauehår inn i øynene... så mye å tenke på her...
Milla-baby Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Mitt saueskinn er også litt stort, å går litt opp på sidene i bagen. Men jeg skal bruke det, syns bare det ble koselig jeg ) De liker jo å ha det litt "tett/trangt" rundt seg i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå