heiamagen Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi har vært på babysvømming for første gang i dag, på Hovseter. Kjempefint sted og Nore stordrivdes i vannet! Var ikke veldig modig men kom ikke med én sur mine og syntes alt var gøy. Han sloknet i bilen så fort vi satte han i bilsetet ca kl 1330, og etter det har han sovet....nå er klokka over 16. Var det virkelig så slitsomt... hmm, kanskje jeg må vekke han så vi ikke får en vanskelig natt? stakkars sliten, jammen er han søt når han sover også jaja, mamma får lest avisa ordentlig da! Blir så rastløs når jeg plutselig får sånn uforutsett "fritid", klarer liksom ikke helt å slappe av, skulle jo egentlig lekt vi nå..... men når har han egentlig tenkt å våkne?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 He he.. Bra at svømmingen var vellykket. Er spent på neste uke. Da er det vår tur også! La ham sove, jeg er sikker på at han våkner om ikke så lenge, og da er det lek, morro og mat før han dupper av igjen!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Høres herlig ut :-) Bare la gutten sove ja, nyt det så lenge det varer hehe. Vi skal i morgen og som vi gleder oss!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 høres ut som en total utladning ja...hehe Vi skal på babysvømming i morgen. Gleder meg kjempemasse, men ikke fullt så masse til å ta på en badedrakt....det var IKKE et lekkert syn for å si det mildt :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Tihi, det er godt vi er sammen om det. Jeg prøvde min og ble først glad fordi den så skikkelig anonym ut, så jeg tenkte at da blir jeg sikkert usynlig...men jeg ble jo ikke det :-p
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Hei... Ja bare å nyte det når de plutselig sover litt lenger. Her er det under en time på hver dupp om dagen. Det kan til tider bli litt slitsomt. Håper du leste avisen og koste deg ordentlig.
Bellen^2 Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Vi starter runde nummer to med babysvømming i morgen, også på Hovseter, og jeg gleder meg skikkelig. Sebastian ble også helt utslitt (på en god måte) av den lille halvtimen han var i bassenget, og kunne gjerne sove 2 til 2 1/2 time etterpå Ble litt sliten jeg óg, så jeg og en venninne pleide å trille en rolig tur, spise lunsj og nyte stillehten av nurk som sov:)
Millapril Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Oi, så gøy med svømming. Vi begynner om 2 uker og gleder oss veldig. Bra de får kjørt seg skikkelig og sover godt etterpå. Det trenger de sikkert etter en real økt i vannet!
Bellen^2 Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Vi startet på runde nummer to med babysvømming i dag, og Sebastian stortrivdes i vannet. De har noen skikkelige flinke instruktører på Hovseter og hadde en flott tilvenning til vannet igjen. Den lille halvtimen fløy av gårde før vi fikk sukk for oss. Etterpå var han veldig sulten, men ville ikke sove. Jeg og en venninne trillet en tur og satt oss ned og spiste lunsj, men han sovnet ikke før kom i bilen. Gleder meg allerede til neste gang vi skal i vannet:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Vi også var på babysvømming for første gang i dag. Det var kjempestas i vannet, og Mia stortrivdes! Dessverre ble hun litt trøtt på slutten og dermed litt grinete (det startet 18:45, så det var jo leggetid for henne egentlig). Det tok litt av i garderoben, og jeg hustet og hastet meg igjennom påkledning (og glemte såklart badedrakten) før vi løp avgårde. Hun sovnet som en stein i senga si, og nå er det fred i heimen. Må skryte litt av Camilla til Synnøve, det var jenta si som klarer å ligge på gulvet uten å hyle. Mia har noe å lære ;-) Og til de som er redde for det med badedrakt; det skjer så mye at man tenker ikke på det engang. Glemte helt at jeg hadde på meg badedrakt. Er bare glad jeg ikke fløy ut naken med skrikende baby hehe.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Storkoste meg på babysvømmingen jeg også, gleder meg masse til neste fredag allerede jeg! Synes Mia også var flink jeg, ikke så rart at tålmodigheten tar slutt når så mye nytt har skjedd og det midt i leggetiden! :-) Camilla sovnet med en gang jeg la henne i senga i går, totalt utslitt. Og i bilen på vei hjem så satt hun bare med en salig glis om munnen, var bare så skjønn :-) Jeg tenkte faktisk heller ikke så mye på at jeg hadde badedrakten på, og det er jo superbra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå