enpå3ogenpå1 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Nettopp kommet tilbake fra 1 time hos jordmor. Og jeg er så glad for at jeg fikk tak i en (sorry - ikke for å gni det inn hos de som ikke har fått jordmor...). Men FY SØREN så mye bedre enn en mannlig lege......!!!! Og at hun i tillegg jobber på føden, så det kan faktisk hende det er hun som tar i mot oss den dagen. Er så fornøyd jeg nå :-D
Har to herlige gutter! Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 så bra, jeg skal til 1 time om en uke og gleder meg..!!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Ja, jeg har en kjempesnill jordmor som jeg var hos forrige graviditet da jeg mistet. Hun mistet hennes baby på omtrent samme tid, og nå er vi begge gravide igjen! Hehe. Nå har hun vært på ferie i fem uker, så jeg gleder meg sånn til å se henne igjen imorgen Jordmora mi betyr veldig mye for meg, og håper det blir henne som tar imot babyen min til jul/nyttår
Bea har snart 4 barn? Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 JA sant jordmor er bare heilt fantastisk!!!! Syntes det er en hel evighet mellom timene hjå henne eg
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Blir vel neppe hu som tar imot din unge om hun er ca like langt på vei selv.
Buick Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Så heldig du er! Kan ikkje seie at eg gler meg til time med jordmor. Ikkje at eg anar kva tid det blir helder. I forrige svangerskap var eg skikkeleg misfornøgd med henne. Alltid time seint på ettermiddag og i tillegg måtte vi vente nesten kvar gong i snart ein time på å få kome inn. I tillegg var ho skikkeleg peikefinger på alt eg gjorde og ikkje hadde gjort. Har vurdert å berre gå til lege, men samtidig er fastlegen min ute i permisjon, så då får eg ein eg ikkje kjenner i det heile tatt. Men det ordnar seg vel. Gler meg til ultralyd den 6.9 i allefall, for den brukar å vere bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå