Anonym*Gullklump* Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 I hvertfall vanlig melis glasur jeg har fått på den og laget selv=)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 mmm du må ha melisglasur med litt sitron i.. og så rasper du litt appelsin eller sitronskall oppå.. NAM NAM...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg pleier å bruke vann å melis, og det er voldsomt populert her i huset =) Vet noen strør melis over, men jeg syns det er best med litt "tykk" glasur jeg =)
Propellmamma til 2 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Sjokoladeglasur er også kjempegodt på :-D
Bebbiss Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Ville prøvd med den man bruker til gulrotkake. Tror det ville bli knallgodt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå