Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jeg skal ha en ny liten en i mars og da vil jenten min være 17 måneder. Jeg hadde originalt sett på en Jane søskenvogn, men den er så sinnsykt stor at jeg vet ikke om den passer i bilen en gang (vi har en stor bil, men ikke så stort bagasjerom kanskje..). En dame i en baby butikk viste meg en fra Phil & Teds i en katalog som så utrolig flott ut. Er det noen som har erfaringer om denne vognen som du kan dele med meg? eventuellt opplyse meg om andre flotte søskenvogner der ute? tuuuuuusen takk!
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hei, har ikke erfaring med hverken tvillingvogn eller søskentriller, men siden min søster venter 2 har jeg undersøkt litt. Underveis var det ei dame på en butikk som stilte et interessant spørsmål. skal dere bruke den som tvilling- eller søskenvogn. Hun tipset om at d kan være lurt å velge vogn med 4 hjul hvis den skal brukes av 2 barn av ulik størrelse og alder pga stabilliteten på vogna og at den kunne bli vanskeligere å manauvrere. vet ikke om det er noe i det, men kan jo høres logisk ut? Sikkert andre som har egenerfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå